Tove & Guinita

Bjuder på lite bilder från när jag red underbara Guinita förra våren!
Jag rider verkligen uruselt, vilket är super synd då Guinita är en sån fin häst! Har verkligen förbättrats väldigt mycket ridmässigt under det här året. Men men, tänkte ni kunde få se lite bilder när jag rider stor häst också (: Håller mig nog till ponny ;p Guinita är verkligen en riktig drömhäst som gör allt, massor av cred till Frida som har lyckats med allt på denna fina häst!
Snart kanske ridbanan ser ut såhär igen...


Kommentarer
Lisa (:

Jag tycker inte att det ser uruselt ut ;) Älska att man ridbanorna börjat växa fram :D!

2011-03-31 @ 08:41:23
URL: http://islandsheestar.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Tove & Amoure

Med drömmen att rida fälttävlan

RSS 2.0