FREDAGSMYYYYYYS

Idag har Elin London men mamma och jag åkte till stallet för att ta in alla hästar, det gick jätte bra.
Efteråt var jag tvungen att snacka lite med Amanda som jag träffar så sällan nu, förut brukade vi ju ses nästan varje dag.
Imorgon är det bestämt att Sara och jag ska rida ut, blir super bra med sällskap och allt :D

Vad ska ni göra i helgen?

Förresten håller vi duktiga ponnytjejor på med en ny blogg, en gemensam sådan, länk kommer när jag fått lite ordning :)


FAILBILD. Vill ni ha ett inlägg med sånna?



Kommentarer
Bella-skötare på welsh-montainponnyn Amour

ska kolla vidare på Let´s dance :)

vilka är "vi" ponnytjejer??

2011-02-04 @ 20:27:02
URL: http://stoet.blogg.se/
Josäfin :>

sv: haha jao, mina vänner är knäppa och min klass har damp, så vi brukar ha det rätt fräsigt ;D

Hur är eran skola då? (:

2011-02-04 @ 21:44:22
URL: http://jossanamigo.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Tove & Amoure

Med drömmen att rida fälttävlan

RSS 2.0