Dagen

Veterinären kom ut idag och besiktigade London.
Han gick igenom med bravur, veterinären (som jag tyckte var riktigt bra och tillmötesgående) var förvånad över att han inte visade någonting på böjprovet, bland annat på grund av åldern men även då han har ett rejält överben på insidan av vänster framknä. Men allt var nemas problemas.
Nästa lördag är han inte min ängel längre och vi kör honom till nya stallet :'( Men jag kommer nog träffa honom en hel del ändå, han kommer stå endast 10 min med bil hemifrån mig och de nya ägarna vill ha lite hjälp i början och om de reser bort och sådär så det känns faktiskt väldigt bra.
Det är ändå väldigt blandade känslor, ena sekunden känns det jätte bra och andra känns det blä. Men han får det nog bra, med massor av pyssel. En jätte gullig tio årig tjej som ska ha honom tillsammans med sin mamma, och han är ju verkligen en underbar läromästare!
Jag blir förhoppningsvis inte hästlös mer än en vecka, men tänker inte avslöja mer än så, ni får vara nyfikna ;)
You're the best thing that's ever been mine <3


Kommentarer
Tuuli

Haha den tio åriga flickan är jag!! ;)

Jag vet att han kommer att få det jättebra på det nya stallet, jag lovar!

Och du får gärna hälsa på! :)

2011-08-12 @ 22:19:46
URL: http://laurette.blogg.se/
Elin - en hästblogg med en otrolig sköthäst

Usch, känns så hemskt det här, det har alltid varit Du och London ju :(

Kommer bloggen fortfarande heta londoninmyheart? :*)



Det måste ju ändå kännas skönt med bara tio minuter med bil :) Och spännande med det där nya ;)

2011-08-13 @ 01:18:12
URL: http://lizzylover.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Tove & Amoure

Med drömmen att rida fälttävlan

RSS 2.0