Update

Här framför (bakom?) datorn sitter världens mest välmående människa. Inte.
Jag har lyckats igen, tredje gången gillt. Jag fick nämligen migränanfall när jag var i stallet igår, ni som har följt min blogg ett tag vet nog att jag hade två sånna tillfällen i våras, ett efter en dressyrträning och ett efter hoppträning och det var dagarna efter varandra, efter det hade jag väldigt dåligt immunförsvar ett tag, vet inte om det hänger ihop men i alla fall.

Lyckades iallafall rida lite lugnt, red Gällstarundan barbacka med Jojjo. Blev mest skritt och lite trav, typ fem meter galopp :P London lyssnade bra på halvhalterna, brydde mig inte så mycket om hur han gick förutom att han skulle lyssna.

Nu försöker jag hitta någon som kan tänka sig sticka ut och galoppera London idag för jag tror inte att jag klarar det. Vi får se om jag får napp ;)

Måste iaf till skolan om dryga timmen för vi ska redovisa på SO:n och vår gruppuppgift ligger på min data och vill inte förstöra för resten ;p

En dimmig vinterdag. Jag och London och Amanda och Orcus


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Tove & Amoure

Med drömmen att rida fälttävlan

RSS 2.0