Resten av veckan

Imorgon blir det lite dressyr på ridbanan, sen ska han nog få sträcka ut lite nere på slingan.
Ska köpa både ett eggbett och graman imorgon så får se om jag provar att rida honom med det, om jag har gramanen blir det väl max 5 min i skritt och trav, sedan kommer jag nog utöka lite under nästa vecka.
Anledningen till att jag vill prova eggbett är att London kräver väldigt mycket stöd i munnen och när det gäller det så har jag hört att eggbett är bra eftersom dem har fasta ringar och ligger stadigare i munnen, blir ett delat då han är van vid det.
Graman vill jag prova då han behöver bli lite stadigare i formen, särskilt i övergångarna, och min nacke är lite av ett hinder till och från så jag hoppas att det ska hjälpa :)

Fredag: Vila

Lördag: Lite lätt nere på slingan, ev lite på utebanan också.

Söndag: Tävling :D Hoppar LD-LC i Uppsala :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Tove & Amoure

Med drömmen att rida fälttävlan

RSS 2.0