-

Hejhej!
Idag hade vi en väldigt kort dag, vi började 9.30 och slutade 11.20 och vi hade inga vanliga lektioner utan vi promenerade och sprang i skogen :) Soffan och jag gick dem 5,6 km i ganska rask takt istället för att springa för vi hade båda ont i halsen, men det gick bra och det var skönt att kunna åka hem direkt efter skolan :) Hade våffellunch härhemma hos mig med några klasskompisar och snart ska jag ta bussen in till centrum för att gå till sjukgymnasten. Sedan efter skjutsar mamma mig till stallet och det blir ett dressyrpass på London (:
Ikväll ska Ida och jag på bio, det var länge sen jag träffade henne så det ska bli kul.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Tove & Amoure

Med drömmen att rida fälttävlan

RSS 2.0