Tisdag

Hejhej!
Jag har varit vaken ett bra tag men har inte haft något att blogga om men nu ska jag i alla fall göra det :)
Har tittat på Ponnyakuten och känner mig sådär extremt taggad inför hoppningen imorgon och framförallt vill jag ha värme nu. Så mysigt att se dem rida i bara t-shirt, vill göra det nu! Och så är jag riktigt sugen på att åka på ridläger, tror att det blir Tusses hoppläger i sommar men vill först veta var det kommer vara någonstans, förra året var det i Orsa och där hade de massa terränghinder så hoppas att det blir på samma ställe :D
Ska bli grymt kul att hoppa Elton imorgon också, har bara ridit honom en gång förut (barbacka) men det är nog inga problem. En riktigt pigg fjording bara x) Jag tror inte att jag har hoppat någon annan än London sen slutet av maj och det var riktigt länge sen. Så det ska bli kul :)
Har fixat om lite på Sofias blogg så besök gärna den :P
Det blir i alla fall dressyrlektion för Gun idag och som jag varit nu de senaste gångerna så är jag även taggad för dressyren så det känns bra. Han har blivit så mycket mer följsam och man blir så glad när det går bra.
Fast jag är helt enkelt en hoppryttare men dressyren är ju grunden. Så det blir nog någon liten dressyrtävling i vår, han går ju så fint på tävlingsplatsen inför hoppningen också så det borde ju gå bra. Fast kommer nog känna mig som lite nybörjare där, haha.
Vad tycker ni är roligast, hoppning eller dressyr? Eller gillar ni båda? Kommentera :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Tove & Amoure

Med drömmen att rida fälttävlan

RSS 2.0