Tankar...

Åh vad kul! Har haft besöksrekord idag, och ännu är dagen inte slut!
Tycker det är så kul med nya läsare och hoppas att ni vill fortsätta att titta in då och då! :)
Men det skulle däremot också vara super kul om ni läsare kommer med lite förslag på saker ni tycker jag ska skriva om, eller fota något speciellt ;) Eller filmer, vad vet jag! Men framförallt måste ni bli bättre på att kommentera!
Det är så mycket roligare att blogga när ni visar uppskattning, och då kommer jag antagligen ha mer blogglust ;p

Så sätt fart och kommentera!

Tycker ni att jag ska ha en frågestund snart? Det kanske är dags ;p


 Tycker att han faktiskt har blivit hyfsat snygg i kroppen nu ;p Finns förstås mycket att jobba på fortfarande men ändå ^^



Kommentarer
Anna

jag tycker att du ska ha en frågestud snart!!

2010-06-22 @ 21:00:03


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Tove & Amoure

Med drömmen att rida fälttävlan

RSS 2.0