Järfälla RF lokal hoppning

Trots en sömnlös natt så gick det riktigt bra idag!

LD (80 cm) - Clear round - 4 fel - en rivning - 47,80sek
Fick ett bra flyt men han petade en bom på sista hindret med bak. Lite surt men jag är nöjd!

LC (90 cm) - Två fas - 0/0 - 48,00sek/33,20sek
Åhhh! Överlycklig. Han var sååå fin! Tvekade lite på första men tryckte av honom och resten hoppade han som en gud, och fort gick det, precis som det ska :) Våran första omhoppning! Och dubbelnolla desutom. Snacka om att jag är glad! :D Red inga snäva svängar eller så utan höll bara ett bra tempo och red ganska långa vägar för att komma bra på hindrena. Och London hoppade jättefint!
Hamnade som delad 14:e plats (fast min grundomgång var
 en och en halv sekund snabbare *stolt*) och det var 10 placerade så inte så långt ifrån :)

Det har gått åt mycket vatten idag, till både mig och London, man dog ju typ. Fast ändå var han så duktig! Och jag lyckades rida bra också! Blev tyvärr ingen film men lite bilder kommer sen :)
Nu ska jag sova, är dödstrött eftersom jag typ sov en timme inatt (eftersom det var så varmt) och sen en lång (och varm) tävlingsdag.

Puss.


Kommentarer
Martina

Grattis, vad duktiga ni är! :D

2010-07-04 @ 14:15:55
Emma

Fett bra! :D

2010-07-04 @ 23:38:14
URL: http://twiiiist.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Tove & Amoure

Med drömmen att rida fälttävlan

RSS 2.0