Godmorgon!

Jag vaknade alldeles nyss och är fast i mitt rum, eller ja, på övervåningen, eftersom mamma och pappa håller på att tappetsera och måla om i trappan så står det en stor stege där och blockerar så jag får sitta här en stund innan jag kan gå ner ;p
Planerna för dagen?
Idag har jag faktiskt inga planer, skulle vilja rida ut över vägen men har inte så stor lust att göra det själv så vi får se om jag träffar ngn schysst i stallet som vill hänga med! Annars blir det nog bara lite tragglande runt ängarna, känner inte för att rida dressyr idag, dock har han ju inte gått ordentligt på två dagar nu men som sagt, jag känner verkligen inte för dressyr men vi får se vad som händer (: Kanske blir dressyr trotts allt! ^^
Kram, Tove


 Mys med pownin <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Tove & Amoure

Med drömmen att rida fälttävlan

RSS 2.0