Planer

Hejhej
Vaknade för ett bra tag sedan men skriver nu istället ;P
Ganska fullspäckad dag idag, ska dra till stallet om ungefär en timme, ska fixa till båda hästarna först sedan tänkte jag rida ut lite lugnt på London-pondon. Ska försöka klättra lite bakom ridhuset, den lilla kullen/backen där har smält fram nu så det borde gå. Men blir nog lite i skogen också och om det är okej underlag på slingan så blir det lite trav där, kanske galopp om han känns bra :)
Sedan ska jag rida Sanny, kom på att ridhuset är bokat typ hela dagen så får väl skritta ut först och sedan försöka rida lite på utebanan, den har iaf börjat komma fram nu så det borde gå. Första gången jag rider den damen ;)
Sedan har vi intag och sen ikväll kanske mamma och jag åker till Kista för att shoppa lite, behöver nya kläder och skor! Yes I do.

Kanske bli någon mobilblogg under dagen annars får ni nöja er med uppdatering ikväll.
Ni har blivit lite dåliga på att kommentera :( Så sätt fart och kommentera igen!


Bjuder på en bild på mig och Sanny, titta inte på mig, titta på vackra hästen ist ! :D


Kommentarer
Mikaela

Sv: Tack så mkt :D jo hon är charmig hon, dock älskar jag färgen på din :D

2010-04-02 @ 12:41:24
URL: http://mikaelaandersson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Tove & Amoure

Med drömmen att rida fälttävlan

RSS 2.0