Trist..

Det gick piss på tävlingen idag >.<

90 cm:
Värmde upp på utebanan tillsammans med Petrina, vi var ensamma där så det var skönt, fina språng över alla hinder o sådär men kände att jag inte riktigt hann rida fram helt ordentligt. Petrina o jag gick banan på typ 10 min så hann inte riktigt lära oss den.. Inga som helst problem att komma över första hindret vilket jag är riktigt nöjd med, men ett stopp på andra hindret eftersom underlaget släppte i svängen o han höll på att gå omkull ;s Fina språng över 3;an och 4;an men sedan tvärnit på 5;an så  att jag flög av >.< Ingen fara såklart men landade på knäet så det gjorde lite ont ;s Men hoppade sedan över det hindret iaf ;)

100 cm:
Ingen framridning mellan klasserna utan hoppade fram på ettan när jag kom in på banan ist. Fick ett fint språng och sedan hoppade vi 1;an, 2;an, 3;an och 4;an utan några som helst problem, kom dock snett på 5;an igen så ett stopp där och sedan två stopp på 6;an men kom sedan över det.

Utesluten i båda klasserna alltså, inge vidare men kände att jag inte hade ngn jätte bra dag idag, hade ont i nacken såklart o det gjorde ju inte saken bättre, men väldigt nöjd att jag kom över första hindret i båda klasserna även fast det inte gick så bra sen..
Pappa tog upp London till stallet medan jag tittade klart på tävlingen o fikade lite ,
Tvättade rent London lite och han ville ju ofc dricka ut slangen och sedan när han släppte den så sköt han den rakt i ansiktet på mig, snacka om att jag blev blöt! HAHA ! Min powni e knas.
Men sen åkte vi iaf hem, vart ute o plockat gran till fysiken >.< och badat ;P ska kolla på en gammal inspelning nu o sedan ska vi väl äta middag, soppa :D Gott med soppa när det är kallt ute!

Kram, Tove


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Tove & Amoure

Med drömmen att rida fälttävlan

RSS 2.0