...

Var däckad igår så här kommer en sammanfattning om både gårdagen och idag ^^

Igår: Mamma väckte mig först men jag orkade inte upp, hade skit ont i både arm och huvud så det blev att vara kvar hemma. Skulle nog ha hållt tyst om det där one of a kind, haha ;) Hade iaf jäätte ont i armen och kunde typ inte röra den, bajsiga biverkningar. Låg och tittade på tv i sängen halva dagen o sen orkade jag mig till slut upp och åt lunch sen vid fyra var jag ju tvungen att åka till stallet. Min lilla ponny fick massage vid sex och han tyckte det var lite tråkigt så han stod antingen och skakade på huvudet eller skrapa lite med hoven, men rumpan va skön ;p Men han kändes bra sa Sanna så sen tog jag en promenad med honom och åkte hem. Dog i soffan och tittade lite på desperate housewives och sedan gick jag och la mig vid halv elva. Vakna igen vid halv tolv (bajs) och kunde inte somna om >.< så titta först på scrubs o sen satte jag på The proposal. Snacka om att dvd-spelaren lät högt!! Men somnade sen typ mitt i filmen elr ngt iaf, som tur va (= c.a 3 ??)

Idag: Mamma ringde och väckte mig halv nio, jag fick typ panik haha xD hatar att va hemma från skolan flera dagar på raken, ibland e det hemskt skönt men iaf, tkr inte om skolan men vill ju ha bra betyg ;) Men åt en snabb frukost, gjorde mig iordning och tog sedan bussen. Kom i tid till svenskan där vi skrev på datorerna men jag var typ klar så jag fortsatte skriva på min bok, känner mig stolt, har skrivit 4 ½ A4 nu, det är ju ngt iaf, haha. Ska kanske försöka få den utgiven sen men vet inte om den är så lyckad, säg till om du vill läsa en snutt :D Sen åt vi lunch (bläh) och på eftermiddagen hade vi matte, SO och Spanska. Adde gick runt och slog på min arm skit hårt  men jag orkade inte skrika så han tyckte det var väldigt kul >.O Haha, 10 st borta idag och igår var det typ 15 borta, halva klassen alltså ;p Åkte till sjukgymnasten efter skolan och sedan direkt till stallet. Jojjo hade redan tagit in London och sadlat så jag tränsade honom och mockade. Sen gick jag ner en snabbis och tittade medan Jojjo red ;) Vid halv sju kom mamma och hämta mig och Therese, köpte donken och nu sitter jag här och tittar på Scrubs ;P

Nu när jag för en gångs skull sitter vid stora datan ska jag försöka fixa designen/temat på bloggen. I will do my best!

Har ju lovat en bild också så här kommer en knas bild på mig med tillagd effekt i photoshop ;P Ser lite knas ut men ni får överleva, det är en bild iaf, och dessutom på lilla mig (a'


Kram Tove



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Tove & Amoure

Med drömmen att rida fälttävlan

RSS 2.0