...

Hellu ^^,

Idag var det ju lucia så vi tränade på sångerna(tåget) och kadriljen. Vi sjöng liiite falskt haha xD Och först våga ingen sjunga hehe ;) Men på kadriljen var ju London en kanon, men annars gick det bra, så Martina o jag red ut o galopperade en massa ;) Det tyckte både London och Elton var riktigt kul ;) Det blir ju maskerad hoppning på lucia oxå o då tror jag att jag ska vara med me Micaela fast hon ska rida Elton då ;p men bara kanske hehe.
Sitter nu i mitt rum tsm med Emma & Ida <3 och skrattar, pratar m.m ;P Ska typ ut en stund snart o sen ska vi hyra film. Alex kommer senare ;P


Kram kram.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Tove & Amoure

Med drömmen att rida fälttävlan

RSS 2.0