Kaaalllttttt!

Det är kaaaalllt som fan! Bara av att skritta upp till slingan kunde jag inte röra fingrarna och efter ett varv kunde jag inte röra tårna.. Så det blev mest skritt och två varv i trav på hängande tygel, mer klarade jag inte. Det var ju femton minus och jag tror seriöst att jag skulle ha blivit en stor isklump om jag hade ridit mycket längre. Kunde inte sadla av honom förrän tjugo minuter efter att jag kommit tillbaka till stallet eftersom jag inte kunde röra fingarna. Visst är det mysigt med snö men såååå kallt behöver det ju inte vara! Jag bytte ut pownins kalla vatten mot varmt och han drack genast upp allt jag hämtat så jag fick hämta igen, bus powni! Du ska veta att jag älskar dig bäbizen <3

Skoldagen har vart helt okej! Gullig som jag är så bjöd jag på fika på engelskan, vår sista lektion med Angela ;/ Tråkigt tråkigt..

Love always,
                Tove


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Tove & Amoure

Med drömmen att rida fälttävlan

RSS 2.0