Barbacka idag igen

Ja, som rubriken lyder så red jag även idag barbacka, var ju värsta snöstormen och kände mig inte det minsta motiverad till att rida. Men drog iaf ner till ridhuset med pownin och red lite lättare lösgjörande där i drygt 30 min bara för att jobba igenom honom lite smått. Kändes jätte seg i början (ville inte trava alls) men sedan var det inga som helst problem, man får helt enkelt inte ge upp! Gick fint i alla gångarter och hyfsat stadig.
Har ingenting att skriva egentligen idag men imorgon och på fredag kommer en massa snack från Tusse-träningarna, längtar!

Kram, Tove


 London & jag hoppar sommaren 09. Har solglasögon på mig så ser knas ut ;p



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Tove & Amoure

Med drömmen att rida fälttävlan

RSS 2.0