Varför jag varit borta...

Hej på er!
Jag vet att uppdateringen har varit urusel, jag har helt enkelt varit ur fokus den här veckan, fullständigt, oregelbunden sömn, huvudvärk, magont osv, nu är allting klart i skolan och jag har mer tid över till annat vilket är skönt.
I söndags var jag och tävlade, och London var definitivt inte sig själv, han kändes tittig och kickade och tvärnitade och höll på i galoppen, så brukar han aldrig göra.
Under tävlingsdagen fick jag också väldigt ont i min svanskota, vet inte hur eller när, vilket jag fortfarande har så jag har bara ridit en gång sedan i söndags, i tisdags då jag red ut 30 min utan krav på hacket, gick förstås bra :) Sedan har Elin ridit.
Idag ska jag rida dressyr för Gun och imorgon var det tänkt att jag skulle åka till Överby men vår kiropraktor Karolina kunde komma imorgon och jag vill gärna ha London kollad, han har som sagt varit så konstig senaste tiden. Han känns slapp i galoppen och skjuter inte på som han brukar, springer och studsar och tvärnitar och snubblar och så vidare. Hoppas verkligen att Karolina hittar någonting som går att få bort!
Annars rullar livet på, har fått flertalet oväntade MVG:n i skolan vilket jag är mycket nöjd med, känns bra! Och flera lovord från min spanska lärare som sagt "om inte du går ut med MVG så kommer det förvåna mig", snällt :)

Nu blev det långt men jag måste helt enkelt förklara mig för er underbara läsare.
Har faktiskt en hel del fina bilder från söndagen i alla fall som ni ska få sedan.
Kram, Tove


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Tove & Amoure

Med drömmen att rida fälttävlan

RSS 2.0