Kiropraktorbehandling

Nu är jag hemma från stallet och har hunnit slänga i mig lite mat.
London var, som jag gissat, låst och sne i korset/bäckenet så Karolina knäckte till honom ordentligt där vilket han inte riktigt gillade, men när det var klar var han riktigt nöjd. Det är antagligen anledningen, så nu är det borta :) Promenerade 40 minuter med honom idag och imorgon ska jag göra detsamma, på fredag ska han skritt och travjobbas och sedan ridas som vanligt :)
Däremot får inte jag rida... Mamma pratade med vårdcentralen idag och det med svanskotan kan ha något med ridningen att göra så nu ska jag ta det lite lugnt. Hej ridabstinens!
Kvällen ska tillbringas med Jennifer, får se vad vi hittar på. Hon säger att hon ska komma och hämta mig med sin moppe men jag vet inte om jag vågar åka med, haha!


Kommentarer
Patricia

min häst har oxå vart där ;) och haft ont och så alltså sedan fick hon gå till kiropraktorn och då blev de bra igen efter två behandlingar :)

2011-05-27 @ 20:01:58
URL: http://ponnynceline.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Tove & Amoure

Med drömmen att rida fälttävlan

RSS 2.0