Svagheter

Jag tänkte skriva ett inlägg om mina svagheter och ett om mina styrkor som ryttare. Sen kommer även Londons styrkor och svagheter.
Vi börjar med svagheterna.
- Tålamod. I vissa fall har jag väldigt bra tålamod och är fruktansvärt envis men det kommer under mina styrkor. Jag kan ha väldigt dåligt tålamod i dressyren, jag vill gärna att det ska gå bra på en gång och då blir det så att jag försöker ta genvägar vilket är dumt.
- Mina händer. De är väl helt okej men kan ibland bli lite fladdriga i dressyren, och ibland lyckas jag tränga högerhanden över manken vilket jag inte fattar, har däremot nästan lyckats träna bort det nu.
- Blicken. Jag måste vara mer noggrann med vart jag rider osv, i hoppningen är min blick jätte bra men i dressyren blir det så att jag tittar ner på London istället, han kanske försvinner ;)
- Min innerskänkel. Den åker lätt bakåt och jag måste komma ihåg att flytta fram den vilket jag kan vara lite slarvig med, måste tänka mer på att ha den längre fram!
- Lättridning. Haha, jag hatar ärligt talat att rida lätt. Jag hamnar lätt lite framåtlutad i lättridningen vilket jag försöker att inte göra, men jag föredrar att sitta ned. Förutom under uteritter då jag alltid rider lätt.


Kommentarer
linda

sv; åh tack detsamma! :D



jaha, men gud så roligt! jaha :)

2011-03-05 @ 23:15:02
URL: http://lindalidstrom.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Tove & Amoure

Med drömmen att rida fälttävlan

RSS 2.0