Matigt & Mumsigt

Nu startar jag en ny kategori här på bloggen, Matigt & Mumsigt får den heta. Eftersom jag verkligen älskar att laga mat så måste jag dela med mig av olika idéer, recept och andra tips. Ni hästtjejer kanske inte tycker det är så roligt men jag vill även ha lite mer att skriva om. Ni får väl helt enkelt hoppa över de inläggen :)
Vi startar upp med min nya favorit yoghurt, Arlas Yoggi Original med smak av äpple, kanel och vanilj. Den är riktigt mumsig! Den smakar lagom sött och har små, små äppelbitar i sig. Min nya favorit i mejerihyllan!


Kommentarer
Stina

Jättekul!

Har inte provat den där youghurten men ska kanske gör det nudå ;)

2011-03-24 @ 12:19:22
URL: http://dropthepilot.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Tove & Amoure

Med drömmen att rida fälttävlan

RSS 2.0