Massor av plugg

Hahaha, strax efter att jag publicerade inlägget hittade jag ut och gick den sista biten hem.
I alla fall var det riktigt härligt att springa och jag kände att orken fanns kvar hela tiden vilket är det jag eftersträvar, så i fortsättningen kan jag nog öka på sträckan lite för tempot känns bra :)
Idag har London medryttare och jag har en massa plugg som ska göras! Först och främst ska jag jobba klart med min PowerPoint presentationen i Geografi samt rita lite bilder i Photoshop, förbereda Hemkunskapsredovisningen som ska hållas snart och lite sådana saker. Men innan dess ska jag laga mumsig paj till middag!
Tur att jag gillar att ha fullt upp ;)
Min snygga matcirkel jag gjort :D


Kommentarer
malin

SV:tack tack :) jadå allt är fint med oss,själv?

2011-03-30 @ 21:30:24
URL: http://mullesdrommar.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Tove & Amoure

Med drömmen att rida fälttävlan

RSS 2.0