4/3

Idag red jag och London Gällstarundan själva, det var mysigt att rida ut själv nu när jag har haft sällskap de senaste uteritterna, jag är knäpp...
London var jätte duktig. Jobbade honom i låg form i både skritt och trav och han sökte sig hela tiden nedåt och var jätte mjuk i munnen. Galopperade lite också och där var enda kravet att han skulle gå någorlunda samlat och han lyssnade jätte bra och galopperade lugnt, även fast jag kände att han väldigt gärna skulle ha sprungit snabbare :)
Han kändes i alla fall jätte fin, mjuk och lyhörd.
Sedan tog mamma och jag in alla hästar vilket gick jätte bra :)
Jag ska försöka starta upp mitt lilla projekt med att skriva om alla ridvägar osv men bilder får ni nog inte förrän snön är borta, ser så tråkigt ut nu när snön är typ brun :p


Kommentarer
Jessica josefsson

så söt:)

2011-03-04 @ 19:37:34
URL: http://jessicajosefsson.blogg.se/
Josäfin :>

sv: Åh de var såå gryymma! :D

Kommer de hit igen skulle jag inte tveka att gå igen :D

2011-03-04 @ 19:39:48
URL: http://josanamigo.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Tove & Amoure

Med drömmen att rida fälttävlan

RSS 2.0