18/3

Red Gällsta rundan, tog 30 min eftersom det gick så fort när vi inte skrittade :p
Redan i skritten var London laddade, vilket han väldigt sällan är. Vi träffade på en super söt och super fin räv i sommarhagen och den kom fram till oss, London tyckte den var väldigt intressant och ville gärna hälsa men det tyckte inte jag att han skulle göra. Han gillar ju hundar och räven såg väl ut som en sådan ;)
Jobbade honom i skritt och trav och han var fin och avslappnad i båda gångarterna. När jag kom ut på vägen blev London på tårna så jag fattade galopp, han studdsade iväg och passade på att ta några små bocksprång, sötnosen blev glad <3
Red mycket övergångar mellan galopp och trav och trav till halt, efter ett par övergångar lyssnade han bra men hade lite bråttom iväg. Arbetade honom i skritten på hemvägen.
Det var dessutom snöblask idag, så jag och London var båda genomblöta när vi kom tillbaka! Nu har vädret som tur är lugnat ned sig.
Nu ska vi tagga tävling imorgon och svara på era fina kommentarer :D Blir en mörkblå/röd outfit imorgon, med lite svart (skyddsväst, stövlar och hjälm).


Kommentarer
Lisaaa

Sv; Vad skönt att höra! Ja, jag med. Brukar ju vara så på fredagar , hihi ;)



Vilken fin bild :)!

2011-03-18 @ 19:54:58
URL: http://islandsheestar.blogg.se/
Nathalie "fotogalen" Andersson.

- okejj, ska du tävla :D? vart ? höjd?? :)

Jag ska också tävla i morron, så är nervös^^

2011-03-18 @ 22:14:33
URL: http://naattisplace.blogg.se/
Rebecca

sv; Vad bra! Hur går det min london :)?

2011-03-19 @ 09:32:58
URL: http://ridersjumping.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Tove & Amoure

Med drömmen att rida fälttävlan

RSS 2.0