13/3

Nyss hemkommen från stallet.
På morgonen red jag ut, Gällstarundan, på Hebbe tillsammans med Nathalie. Hade tänkt rida London på morgonen men det var första gången Nathalie red ut på sin ponny så hon ville ta det lugnt och London är ju som han är :p
Men Hebbe var jätte snäll och lugn och lyssnade bra.
Sedan fixade jag allting innan jag tog in London.
London fick också gå Gällsta rundan men jag red igenom hela Gällsta och vände sedan, det blev mycket galopp i backar och på raksträckor, han tyckte det var super härligt! Han lyssnade bra och när han väl slappnade av jobbade han på fint. Han fick i alla fall galoppera av sig ordentligt och det tyckte han om :) Han var jätte positiv och pigg hela tiden.
Fotade London i hagen, lägger upp bilderna senare :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Tove & Amoure

Med drömmen att rida fälttävlan

RSS 2.0