Sommaren är här!

Nu är sommaren äntligen här på riktigt och det firades med årets första dopp! Det var riktigt skönt, lagom varmt :)
Jag är nöjd med mina betyg, kan ju alltid vara bättre men jag fick 8 MVG och 9 VG så jag är nöjd.
Imorgon är det äntligen dags för utsläpp i sommarhagarna. London kommer gå i samma hage som förra året, vi byggde ut den då så det blir bra. London ska gå tillsammans med Hejman och Bart som går i samma hage som honom nu, Hero och Brian som han gick med förra sommare samt Otto som han gick med sommaren 09. Utöver dem är det även tre nya hästar, Laban, Fahrenheit och Ruby.
De blir alltså 9 hästar i hagen vilket är alldeles lagom.
Jag hoppas på sol imorgon så det blir riktigt fina bilder, men bilder blir det oavsett!
Har ni fått sommarlov ännu?

Bild från förra årets utsläpp
(Lilleman-London-Hero-Toker-Musse-Brian)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Tove & Amoure

Med drömmen att rida fälttävlan

RSS 2.0