Ridhuset

Det gick sådär att rida idag, red dressyr i ridhuset (för bokstävernas skull som vanligt).
London kändes inte riktigt som vanligt, han var inte alls framme för skänkeln och kändes allmänt trött, och jag blev förstås lite irriterad vilket jag inte borde bli.
Jobbade med de olika programdelarna, de i trav gick bra, förutom mellantraven där han inte riktigt lyssnade. Han var jätte svår i högergaloppen, men han slappnade av mer mot slutet och då blev han jätte fin även där.
Så större delen av passet gick han ändå bra, jag måste komma ihåg att tänka på hur mycket vi faktiskt utvecklats, han kanske gick så som han gjorde idag en femtedel av passet för ett halvår sedan och då blev jag jätte nöjd, hehe.
Duschade av sötisen efter, och sedan kom Otto och mötte upp London i hagen. Undrar om hästarna tycker att London är så liten att han måste beskyddas :p


London & Otto



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Tove & Amoure

Med drömmen att rida fälttävlan

RSS 2.0