Massage och ridning

Idag kom Sanna ut och masserade på kvällen, hon tyckte att London var riktigt fin i kroppen, mycket bättre musklad än sist. Han hade träningsvärk i länden, men det släppte ganska bra. Däremot ska han vila/skrittas imorgon.
Anledningen till träningsvärken trodde Sanna var att efter kiropraktorbehandlingen, då han var sne i bäckenet, så han har börjat jobba på ett nytt sätt och därför bygger han nya muskler.
Sanna visade mig även hur jag ska stretcha hans bakben, så nu ska jag göra det efter ridpassen :)
Efteråt red jag en stund på slingan tillsammans med Melinda. Det blev skritt och trav, London hade väldigt lätt att hitta rätt form och var jätte lätt och fin, han har blivit så härlig att rida!
Imorgon ska han skrittas (vila om det regnar hela dagen), fredag blir det konditionsträning, lördag dressyr och söndag 3 h långritt med stallkompisarna :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Tove & Amoure

Med drömmen att rida fälttävlan

RSS 2.0