14/6

Det gick jätte bra att rida idag, jag hade rakt bett med lösa ringar :)
Började med att skritta och trava fram på slingan, sedan red jag till ridbanan där jag red igenom lite programdelar samt hela programmet. Sista gången kändes jätte bra! Det är nog ett ganska bra program för London.
Sedan red jag lite till nere på slingan, galopperade ett varv i varje galopp och samlade upp honom ordentligt så att han verkligen fick jobba och inte springa på. Märkte att han tyckte det var jobbigt men han var ändå arbetsvillig. Tror jag ska göra så lite oftare, tror det kommer bygga mycket styrka :)
Sedan tömde jag boxen och städade runt omkring vilket tog en halv evighet och var väldigt tungt, men men ;)
Ni får en bild på mig bara för att :p


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Tove & Amoure

Med drömmen att rida fälttävlan

RSS 2.0