Lite svar

Tack för de fina kommentarerna :') Så skönt med stöd från er läsare!
Och som svar på en dels frågor: ja, det blir en ny pålle.
Det är då tänkt att jag ska köpa en ungponny, i ålderspannet 4-6 år. Har en del som verkar lite halvintressanta så vi får se om det blir något med dem.
Planerna är då att utbilda vidare ponnyn och så småningom börja tävla främst hoppning men om möjligt även fälttävlan och dressyr. Jag hoppas hitta en ponny som kan gå fälttävlan i framtiden.
Visst skulle jag kunna köpa storhäst, men jag känner mig inte redo för det än. Jag vill rida ponny så länge jag får och tänker göra det.
Jag ser en bild i huvudet av vilken typ av ponny jag vill ha...
Men först ska London hitta en ny liten ryttare förstår.
Ni får hålla tummarna med mig att allt ska gå vägen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Tove & Amoure

Med drömmen att rida fälttävlan

RSS 2.0