Proffesional Choice


 Jag vill köpa ett par nya boots till London, att ha främst när vi tränar terräng. Har ett
par från Hööks men de har redan gått sönder och dessa från Proffesional Choice har
jag hört är väldigt bra, både när det gäller passform och kvalité. Jag skulle vilja ha ett
par lime gröna eller ett par turkosa till London, tror att det skulle vara riktigt fint!
Sen kan man förstås köpa neutrala färger som svart, brunt och vitt också.
Kanske ska jag införskaffa ett par sådana? Finns hos många olika återförsäljare och
kostar runt 300-400:- vilket jag tycker är helt okej om kvalitén är bra :)

Vilken av färgerna ovan tycker ni är finast?
(Finns även i regnbågsmönster, med stjärnor osv vilket jag tycker är coolt!)



Kommentarer
elin

De rosa eller limegröna! :D Fast dem turkosa skulle nog passa bra till hans färg :)

2011-01-19 @ 16:30:22
URL: http://elinpelinsblogg.blogg.se/
Anonym

jag skall köpa rosa :D

2011-01-19 @ 19:12:36
URL: http://hillaryochfleur.blogg.se/
nicole

jag har sånna svarta dom e skiiita bra :)

2011-01-28 @ 21:40:33


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Tove & Amoure

Med drömmen att rida fälttävlan

RSS 2.0