Nemo gillar min ficka...

Idag har jag umgåtts med Sofia, varit hemma hos henne och hittat på lite olika saker.
När jag sedan kom hem skulle råttburen städas och jag tog och myste lite med Nemo, men det första han gjorde var att krypa ner i min ficka och somna. Snacka om trött liten sak! Han ville inte gå ut heller och så fort jag tog ut honom kröp han in igen. Men jag var ju tvungen att gå in på datan så till slut fick han i alla fall gå in i buren.

Den här veckan kommer bli ganska osäker när det gäller ridningen men eftersom London har vila så gör det inte så mycket, ute är det verkligen snorhalt! Men får jag sällskap så är det klart att jag skrittar ut och något tömkörningspass ska vi även lägga in :)


 Mamma gris ;)



Kommentarer
J U L I A O F S W E D E N

sv; det är super här ! ;) vad gör durå ? ;)

2011-01-17 @ 21:21:17
URL: http://juliaofsweden.webblogg.se/
Jessica josefsson

åh va söt! älskar råttor har typ haft sammanlagt 6 stycken :p mysiga är dom!! :)

2011-01-20 @ 14:17:26
URL: http://jessicajosefsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Tove & Amoure

Med drömmen att rida fälttävlan

RSS 2.0