Dagen

Kom precis hem från Kista, var trevligt att träffa alla tjejerna, vi åt och gick sedan på bio. Såg Burlesque, den var bra. Till stor del för att jag älskar filmer där de sjunger och dansar.

Jag red ordentligt, och med sadel, för första gången på två veckor, det var trevligt. Gick mycket bättre än jag väntat mig, jobbade mest basic med lite skänkelvikning, volter och serpentiner. Han var väldigt positiv och hyfsat arbetsvillig, det är bara styrkan som ska byggas upp ordentligt. Provade även att galoppera för första gången på två veckor, han tyckte det var väldigt roligt och var något okoncentrerad, men när han väl koncentrerade sig så sköt han på bra och jobbade. Jag är nöjd, nu ska vi bara jobba på :)

Väldigt taggad att komma igång med ridning och träning ordentligt nu!


 Snygg bild när jag ligger och sover i soffan som jag hittat :p



Kommentarer
elli (:

sv: jag ska nog prova nån gång:)

2011-01-31 @ 17:04:37
URL: http://ellinorelindell.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Tove & Amoure

Med drömmen att rida fälttävlan

RSS 2.0