22 januari

Igår kväll hade vi jätte trevligt. Jag och Anna var bäst för vi gjorde snyggaste tårtan (kommer bild sen), stilren och allt ;) Synd att jag var tvungen att åka hem bara.
Men jag var faktiskt ovanligt pigg imorse när jag vaknade av väckarklockan, det är alltid så mysigt i stallet på morgonen. Det är tyst och lugnt och hästarna är så mycket mysiga än vid intag :p
Jag skrittade ut c.a 40 min barbacka på London, första bilrundan och sen ett varv runt slingan. Det gick bra, däremot var inte underlaget det bästa men men :p



Kommentarer
sanna och wilma

fin blogg :-)

2011-01-22 @ 14:24:31
URL: http://tobelieve.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Tove & Amoure

Med drömmen att rida fälttävlan

RSS 2.0