2010

En(ett par) bild(er) från varje månad och några sammanfattande meningar, det funkar väl bra?
Jag har inte så bra minne och jag orkar inte gå igenom arkivet, men lite blir det :)
JANUARI

- Red ut mycket vilket gav London riktigt bra kondition, red mycket i den underbara snön.
- Tränade hoppning lite smått vilket gick bra, London skötte sig!
FEBRUARI

- Dressyren fortsatte att gå bra, London blev mer och mer arbetsvillig.
- Startade en hopptävling som gick åt skogen, det var närmare -20 och vi höll på att dö!
MARS

- Startade en träningstävling i hoppning som gick helt okej.
- Dressyren började dala
APRIL

 - Startade två hopptävlingar som gick helt okej, jag började hitta knapparna.
 MAJ

 - Startade två hopptävlingar som gick ganska dåligt, började tappa ridningen lite.
- Red första terrängträningen som gick jätte bra!
 JUNI


 - Hoppade ett pass i början av månaden som gick jätte dåligt och sedan tog vi en
 kort hoppaus för att sedan starta en PnJ i slutet som gick jätte bra!
- Hästarna fick komma ut på sommarbete vilket de tyckte var underbart.
 JULI

- Startade en hopptävling där vi fick vår första dubbelnolla. Duktig ponny!
- Vi åkte till Orsa på träningsläger, riktigt nyttigt för både mig och London.
 Min nacke blev värre efter halva veckan så jag kunde inte rida ordentligt,
startade ett meeting som gick sådär men mitt mål var att komma runt
 alla klasser vilket vi gjorde. Därefter fick London vila en vecka.
 AUGUSTI

 -
Red ut mycket och tog en hoppaus.
 - Startade en hopptävling i slutet av månaden som gick riktigt bra!
- En hoppträning för Lena B som gick bra. Hoppade trippelbarr vilket jag
var stolt över, till och med omhoppningssväng till den.
Här kände jag att jag verkligen hittat London i hoppningen.
SEPTEMBER

- Fortsatte rida ut och tränade ingen hoppning.
- Startade två hopptävlingar som jag kände mig nöjd med, första gick
bättre än andra.
OKTOBER

- Startade en hopptävling där första klassen gick jätte bra och andra lite sådär.
- Åkte till Kina.
 NOVEMBER
Hittade inte en enda hästbild från denna månad, helt sjukt :o Ni får en annan höstbild.

- Kom hem från Kina.
- Började satsa mer på dressyren vilket gav resultat!
 DECEMBER

 - Fortsatte mycket med dressyren och hopptränade för Tusse vilket gick
jätte bra!
 - I mitten av månaden hittade jag verkligen Londons form och bakben
och fick en underbar känsla! Nu flyter allt på.



Kommentarer
Amanda

Var nånstans fälttävlans tränade du? :)

2011-01-07 @ 13:56:13
URL: http://iamequestrian.blogg.se/
Viktoria

härligt :) det är as bra med mig :) vad gör du nu då?

2011-01-07 @ 16:40:33
URL: http://Viktorias.nu
Julia

Härligt att ni utvecklats :) Har en fråga... Vad är PnJ? haha

2011-01-08 @ 14:46:11
URL: http://lagjj.blogg.se/
lotta

kanonfina bilder =) oxå hästmänniska =) kramar o lycka till me allt =)

2011-01-11 @ 01:34:40
URL: http://www.bloggparken.se/5barnsmamman
Emblem

Åh så söta bilder :)

2011-01-12 @ 13:04:15
URL: http://emblems.blogg.se/hast


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Tove & Amoure

Med drömmen att rida fälttävlan

RSS 2.0