15: Stolt över

Det finns så mycket som jag är stolt över som London och jag åstakommit! Framförallt vår utvecklig som ekipage men även tävlingsresultat osv. Vi börjar verkligen hitta varandra och det är verkligen underbart.
Kanske ska skriva en lång lista över detta någon gång ;)
Jag tycker det är viktigt att man då och då tänker igenom vad man gjort som är bra i ridningen, det gör än så mycket mer positiv och även fast en tävling kanske inte gått så bra så överväg om det var något som kändes bätte än tävlingen innan. Kanske ha ni bättre tempo eller flyt? Man vet aldrig. Skenet kan bedra så att säga ;)


 I sånna här lägen är jag extra stolt över London som lätt tar sig över <3



Kommentarer
Sara a.k.a. Game Girl

Cool bild!

2011-01-21 @ 11:45:37
URL: http://thegamegirl.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Tove & Amoure

Med drömmen att rida fälttävlan

RSS 2.0