10: Mina drömmar

Jag drömmer mycket, det gör jag.
Här är ett exempel som även vunnit i en bloggtävling.
"Min absoluta hästdröm är att jag så småningom ska kunna köpa en egen gård, inte så stor men med plats för kanske 15 hästar, stor mark med bra hagterräng så att hästarna får gå ute hela dagarna i stor flock, stor ridbana och möjlighet att bygga ridhus, eller kanske ridavstånd till något. Och förstås bra ridvägar runt omkring!
Jag vill driva ett eget företag på något sätt, men främst vill jag ge unga tjejer som inte har möjlighet att ha egna ponnysar chansen att få ha en ponny som sin egen och åka ut och tävla lite, sen vill jag även lära dem om hästar på ett vettigt sätt och att det handlar om så mycket mer än bara ridning, det är mycket ansvar och utmaningar men när man väl lyckats så blir man stolt! "
Sen så vill jag förstås komma en bit på vägen med London. Men framförallt vill jag ju utvecklas, för vem vill inte det?

När det kommer till mitt liv förutom hästarna så vill jag bli mäklare. Men hur ska det gå när jag inte gillar att ljuga? Jag kan ljuga men tycker inte om det. Om två år vill jag åka till USA ett år och gå på High school, vill bli mycket bättre på engelska :D Förhoppningsvis kommer det gå i uppfyllelse, tjatar redan på mamma och pappa ;)


 Vi kan bara vi vill!



Kommentarer
ida

okej nae inte speciellt mkt:D

2011-01-15 @ 22:16:35
URL: http://idaknutsson.blogg.se/
REBECKA BOKI ÖHLUND

Jättefin blogg du har!

Allt bra med dig idag? :)

Kram

2011-01-15 @ 22:32:00
URL: http://rebeccaohlund.blogg.se/
Emma

Om du åker till USA för att gå på High School, vad gör du då med London?:)

2011-01-17 @ 18:47:08


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Tove & Amoure

Med drömmen att rida fälttävlan

RSS 2.0