Tillbaka igen!

Hejsan!
Jag känner att jag måste blogga lite här också, åtminstone nu under den här veckan när jag har lov. Jag har så mycket bloggfantasi och när mina kära bloggkollegor inte är världens bästa på att uppdatera känns det ju hemskt när jag hostar upp en massa inlägg. Därför kommer jag publicera dubbletter av alla inlägg, vill ni bara läsa om mig och London, gör det här :)
Bläddra ner om ni vill läsa lite av det jag skrivit på nya bloggen då jag publicerat några av inläggen.
Imorgon ska jag försöka fixa en ny design och koda om alltihop, känns som det kommer ganska lägligt, en liten nystart :)
Puss, Tove


En bild från min och London lilla photoshoot. Alla kommer om någon dag ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Tove & Amoure

Med drömmen att rida fälttävlan

RSS 2.0