28/2-11

Sitter framför tvn och äter min lunch, omelett med kassler och ost. Första gången jag lagat omelett själv och det blev gott :)
Var i stallet klockan sju imorse för att fodra och släppa ut alla hästar. Sedan friserade jag London lite, ryckte manen och det blev en rejäl hårboll. Är inte klar med det jobbet ännu utan får fortsätta någon annan dag ;)
Sedan red jag och Felicia ut på en långtur, c.a 1½ timme. Red gokartrundan och sedan klättrade vi i skogen. I början blev det mycket galopp och hästarna tyckte det var härligt att få sträcka ut. Resten skrittade vi nästan bara i skogen vilket var härlig men något kallt :p London var pigg och glad och bitvis riktigt avslappnad och fin.
Sedan åkte jag hem och på tåget såg jag en så fin bild på Metros framsida, på Angelica Augustsson och Midtown Du Tillard. Trevligt med lite ridsportnyheter i media :D Såg deras ritt igår, vilken häst!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Tove & Amoure

Med drömmen att rida fälttävlan

RSS 2.0