Amoure - 29 december 2011

Idag red vi lite dressyr i ridhuset :)
Det regnade och blåste ute, så Amoure var lite spänd. Regnet låter ju så mycket mer i ridhuset än ute!
Annars var han trevlig, pigg och glad. Jag red lite olika ridvägar i skritt och trav och jobbade med att få honom helt avslappnad. Gjorde lite serpentinbågar och fick till några stadiga och fina.
Sedan tog vi galopp, jag håller just nu på att stärka honom i galoppen och "rida ihop" honom mer, det tycker han är lite jobbigt men han verkar också tycka att det är kul då han alltid har öronen framåt. Han är så härlig!
'
Jag invigde det nya tränset idag, han var jätte fin i det!
Med lacknosgrimma och allt!


Kommentarer
isa

mysig mule den ser ut att ha :) ^^

2011-12-29 @ 20:39:11
URL: http://isabellellinor.blogg.se/
PATRICIA - vinn en design!

Hej!

Nu har jag en står bloggdesign-tävling igen på bloggen. Det va poulärt förra gången så nu kör vi igen. Vinnaren får en helt ny design gjord av mig där du får bestämma allt. Gå in på min blogg och anmäl dig. Lycka till!! :D



/ Patricia & Celine

www.ponnynceline.blogg.se

2011-12-29 @ 22:43:14
URL: http://ponnynceline.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Tove & Amoure

Med drömmen att rida fälttävlan

RSS 2.0