Dagen i kort + två bilder

Idag har det varit en lång men rolig dag!
Tvingade mamma att jag skulle få åka till Stora Wäsby så det gjorde jag.
Orkar inte skriva exakt vad vi gjort hela dagen men tagit ut och in lite hästar, städat, mockat, sopat och fikat. Härligt väder var det minst sagt!
Avslutade arbetsdagen med att skritta ut på herr Bonito som var jätte snäll, det gick bra :)

Sedan hämtade mamma mig och vi åkte till Grana där vi tog in alla hästar och bytte täcken på dem. Jag tycker att det är så pass varmt att London får vara naken inomhus nu, och när det är varmare än tio plusgrader och sol, vilket det helt klart var idag så han stod naken i hagen och verkade tycka det var kalas! Vi tog in hans hagkompisar och han fick äta hälften av sitt hösilage i hagen medan vi fixade det sista.
Sedan gav vi oss ut och red, först på slingan tillsammans med Sanna, mest skritt och trav men även lite lugn galopp. London skötte sig bra :)
Sedan blev det ridbanan en liten stund, men orken försvann ur mig så det blev bara kort. Känner att jag haft feber men annars känns det bra :) Han har verkligen mer power ute än i ridhuset, coolt att sitta på honom då!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Tove & Amoure

Med drömmen att rida fälttävlan

RSS 2.0