:)

Jag har tillbringat två dagar i Stockholms skärgård, på Grinda tillsammans med mina klasskompisar ;p
Vi åkte buss till Vaxholm och när vi kom fram så var Sveriges Radio där och intervjuade några i klassen, haha! Så om ni lyssnade på SR igår runt halv tio så har ni nog hört några av mina klasskompisar.
Sedan åkte vi båt, tog ungefär 30 min, och när vi kom fram fick vi promenera en bit, men väskorna fick åka fyrhjuling så vi slapp åtminstone bära på dem! Vid tolv hade vi lite små lektioner, inget speciellt egentligen. Sedan var det mest bara fri tid hela dagen men sen på kvällen fick vi god tacopaj till middag och sen hade vi lite tävlingar och fikade m.m.

Vi somnade väl runt ett kanske? Jag var typ helt död, men tydligen så hade Elin och Emma lyckats bli utelåsta också men inte varit tillräckligt smarta för att ringa varken mig eller Sofia som hade ljudet på på våra mobiler. Så dem hade sovit i ett annat rum, haha, och stormade in klockan åtta och väckte oss, då hade dem fått tag på nycklar :P
Vi hade tipsrunda, som mitt lag vann :D och sedan åkte vi hem med båten som gick tjugo i tre ;)

Dåliga mobilbilder ;P


Kommentarer
moachristensen(L)värendspål

okej vad trevligt, har det varit kul?:)

har fixat i stallet tills i morgon, ska tävla hela dagen;)

det är bara bra med mig, allt bra med dig då?:D

2010-09-11 @ 20:52:11
URL: http://varendspal.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Tove & Amoure

Med drömmen att rida fälttävlan

RSS 2.0