Dagens ridpass

Jag red som sagt Musse och Amanda red London :)
Mockade först till båda hästarna och sedan fikade vi allihopa innan hästarna fick komma in och bli borstade.
Vi började med att skritta bilrundan, Musse var väldigt tveksam mot det här med att gå i skogen, vad är det för konstigt? Musse har då mycket egna åsikter om det mesta. Men fick honom igenom hela rundan utan alltför många motorstopp, och sedan hoppade vi ett litet dike på vägen ut, eller ja, både hästarna gick igenom :)
Sedan blev det lite lugn trav på slingan och en kort galopp, sedan red vi hemåt igen, jag släppte ut Musse i hagen igen och Amanda fortsatte rida London på ridbanan så sedan gick jag dit och tittade :) Det gick jätte bra för dem två, och det var trots allt bara andra gången Amanda red honom och det såg jätte bra ut, det är så mycket att tänka på när man rider honom och han är inte precis lätt.

Nu ska jag svara på kommentarerna :) Fortsätta kommentera! :D


Orcus och en sur London i våras :P



Kommentarer
linnn (:

tack så mkt, dsm! :D

hon är tysk ridponny. (:

2010-09-12 @ 18:28:39
URL: http://varanriddagbok.blogg.se/
Erika

Sv; Min egen häst är ett 2årigt sto, Estnisk ponny. :) uppfödd på Öland, och jag köpte henne för lite mer än ett år sedan.



Sen har jag en foderhäst, som sällskapt åt min unghäst maj-sep.

en islandshäst på 9 år, som jag hjälp ägaren o banta ner lite pga av övervikt.

Samt satt igång i ridning, tömkörning efter fång!



Men han åker hem nu den 29e ;/ o kommer inte till mig förens i maj 2011 igen.



Själv då ?

2010-09-12 @ 18:47:34
URL: http://eriikapettersson.blogg.se/
moachristensen(L)värendspål

haha okej:)

när blir nästa tävling då?:)

vilket län bor du i?

desamma:))

2010-09-12 @ 18:57:00
URL: http://varendspal.blogg.se/
Martina

Kolla din bilddagbok, ställde dig en fråga där ;D

Sen tänkte jag kolla med dig om du kanske kunde hjälpa mig med en grej på jobbet också. Hehe. Jag ska designa om stora wäsbys hemsida, men kan ingenting om kodning, tänkte att din blogg ser ju så fin ut, att du kanske kan hjälpa mig att lista ut hur jag ska göra, haha :D Om du har lust, inget tvång här!

2010-09-12 @ 19:33:17
Amanda

Det var jätte kul idag Tove! Säg till om du vill att jag ska rida nå mer, och så hörs vi om nästa helg med fotandet och det! (:

2010-09-12 @ 19:54:03
URL: http://automatik.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Tove & Amoure

Med drömmen att rida fälttävlan

RSS 2.0