Hemkomen!

Nu är jag hemkomen från en hel dag på Runsten :)
Det har varit en rolig och lärorik dag, från att knappt vetat något alls om fälttävlan vet jag nu ganska mycket, vilket är ett stort plus inför min ev. debut nästa år. Vi hoppas att den blir av i alla fall!
Många fina ponnysar och duktiga ryttare har hoppat och SM har även gått, endast tre ekipage (i SM klassen) gick vidare till terrängen som går imorgon, fyra blev uteslutna.
Jag har varit på banan hela dagen, flaggat och lyft bommar, byggt om banan och hjälpt till med lite allt möjligt, och jag är lite stolt över mig själv att jag inte gjorde några riktiga missar, jag stod inte framför något hinder när någon skulle hoppa och jag glömde inte att flagga. Ganska duktigt tycker jag, haha!

Mamma hade systemkameran under dagen så jag fick nöja mig med digitalkameran, men några helt okej bilder fick jag, kommer en nu och ganska fler sen :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Tove & Amoure

Med drömmen att rida fälttävlan

RSS 2.0