Dagens ridpass

Red Gokartrundan med Jojjo :) London fick ha hacket på sig, i skritten var han väldigt avslappnad och jobbade på fint. Något mer spänd i traven men det berodde på allt runtomkring. Skrittade nästan hela tiden men blev ganska mycket trav och en raksträcka galopp. Båda hästarna låg på väldigt mycket och var pigga men Jojjo red barbacka så det fick bli lite lugnt (fast det gick megafort i traven i alla fall!) och det behöver London. Han mår superbra av lite längre pass med skritt och trav, det är helt enkelt super för honom.
Ska nog prova att hoppa på hacket någon gång nu under vintern när det inte är några tävlingar, vill se om han går bra på det.

Imorgon ska han få vila, men det blir massage och avmaskning samt en promenad istället :)

Btw, tycker ni att jag ska skriva en beskrivning med bilder av alla olika ridstigar och rundor?

Hoppas ni haft en bra dag!
//Tove


Jag och bebis <3



Kommentarer
elinpelin :P

JA gör jättegärna det! skulle vara kul med mer ridvägar jag kan rida! :D

2010-10-13 @ 19:31:06
URL: http://ponnyrider.blogg.se/
sandra

okejj, jag har en sköthäst, ett varmblod, en 5åring :) men han ska säljas, så ja ska kanske börja rida en D-ponny och tävla den :)

2010-10-13 @ 19:35:36
URL: http://horsesaddle.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Tove & Amoure

Med drömmen att rida fälttävlan

RSS 2.0