Dagens ridpass

Gick helt okej på träningen idag, både London och jag var något spända men med lite tålamod så gick det bra och på slutet var han nästan lika fin som sist. Började med att flytta honom mycket i skritt för både skänklarna och sedan med att få honom avslappnad i dem andra gångarterna och söka sig mer nedåt i formen. Nu går han på tygeln hela tiden men det gäller att få honom avslappnad och det är inte alltid det enklaste ska jag säga.

Har inte alls mycket blogglust just nu, känner mig allmänt trött och något deppig, beror nog på skolan och just nu känner jag att jag bara vill bort ett tag.


Kommentarer
Catrin Egerfors - Mitt liv som tävlingsryttare!

Vilken fin blogg :D

2010-10-13 @ 11:08:27
URL: http://cathie.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Tove & Amoure

Med drömmen att rida fälttävlan

RSS 2.0