Torsdag 20.40

Hejhopp!
Idag har vi varit på Shanghai Zoo och sett livslevande pandor. Himla häftigt, jag vill adoptera en.
Sen har vi varit på Pärlmarknaden (visst finns det bara en massa marknader och affärer här??) där vi plockat ihop smycken vi vill ha så ska vi hämta dem imorgon, vi hann inte vänta på att dem skulle räkna ihop allt.
Sen har jag simmat (finns egen inomhuspool på området), simmade i tisdags också, 450 m men sen passade jag Ludde (5 år) och vi har även spelat basket och så har jag läst fyra små böcker för honom. Min dag i kort.
Här är det runt 18-20 grader varje dag, hur är det hemma?

Kram på er


Kommentarer
s

Åh, vilken fin blogg!

2010-11-04 @ 21:18:58
URL: http://simplyythebest.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Tove & Amoure

Med drömmen att rida fälttävlan

RSS 2.0