Tisdag 21.50

Visst sköter sig Martina jätte bra?!

Igår flängde vi runt på Fabric Market, ett gigantiskt "varuhus" med miljontals olika skräddare där vi beställde massor av figursydda kläder, mått fick jag väl ta ett antal gånger men på många ställen slapp jag för att provexemplaret satt så bra. Fick med mig en julklänning hem på en gång också, röd, vit och svart med rosett fram. Bilder kommer sen. Internet funkar inte på min data som är med (det kinesiska funkar inte att använda till detta eftersom alla sidor typ är blockerade. Har en speciell grej för att komma åt det.

Idag har vi också varit lite på Fabric Market men bara en kortis för att beställa det vi inte hann med igår. Sen var vi en stund på Fake market (där man kan köpa billiga kopior av typ alla märken), köpte två väskor och ett par skor (prutade ned dem från 380 till 90, visst är man duktig? :D)

Imorgon ska några beställa glasögon och sedan ska vi till en kinesisk park och äta lunch, på kvällen ska vi till en annan restaurang (grill) och äta middag.

Kram på er!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Tove & Amoure

Med drömmen att rida fälttävlan

RSS 2.0