Svar på kommentarer

Jag har ju aldrig bloggat, så jag vet inte riktigt hur man gör med kommentarer när man svarar på dem. Så jag gör så här!
.
Fridan hade två frågor, de var:
  • Hur länge har du haft London?
  • Hade du någon häst innan?
Svar: Tove har haft London sedan den 6 juni 2009 :) Innan det så hade hon en foderponny som hette Boyen, du kan läsa mer om det HÄR
.
Nadja undrade också hur länge Tove har haft London och även vilka klasser de tävlar.
Svar: Senast de tävlade så var det LD/LC, men om jag inte minns fel så tror jag att de har ridit LB också! :) Sedan har de ridit en LB:1 dressyr på klubbtävling också!
.
Bella hade en hel radda med frågor, men de kan jag inte svara på så de får Tove ta när hon kommer hem :)
.
Ledsen om jag gjorde det här fel förresten, men jag vet faktiskt inte hur man gör, haha, jag har haft en blogg själv.

:D


Kommentarer
Emma

hehe, man klickar sig bara in på bloggen (den som har ställt frågan), skriven typ SVAR, och svarar. :P

2010-11-02 @ 16:46:32
URL: http://emmasol.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Tove & Amoure

Med drömmen att rida fälttävlan

RSS 2.0