Snabbuppdatering!

Jag uppdaterar bara lite snabbt nu, för jag har ett inlägg på gång som jag vill skriva ordentligt. Det handlar om träningarna inför Globen horse show! Träningarna inför kändishoppningen håller ju till på mitt jobb, så jag tänkte lägga upp massa bilder och skriva om det, men det gör jag senare :) Tagga, tagga!
.
Och jag måste bara säga det att, ÅH vad jag blir avundsjuk på Tove, haha! Jag vill också se Kina och ha en massa saker uppsydda. Hur coolt som helst ju! :D Låter som hon har det jättebra. Kul!
Sen ska jag tacka Emma som berättade hur man svarar på vanliga kommentarer! Haha, nu vet jag, tack så mycket :)
.
Tack för de andra kommentarerna med feedback och annat! :D Ska berätta det att den här tjejen som ramlade av mådde lite bättre idag! Hon kan fortfarande inte röra på benen, men hon kände när hon blev klämd på foten. Hon kan inte röra det, men hon KÄNDE något! Det är på rätt väg alltså, så nu fortsätter vi att hålla tummarna, det kanske hjälper?
.
Jag har så mycket jag vill berätta om idag ju! Jag har hopptränat, ridit en ny häst, varit på Överby på Lars Andersson träning och haft kändisarna; alltså en hel del att berätta om! Jag hinner inte allt det här nu dock, har en del jag behöver göra, men jag gör ett litet inlägg om idag, så skriver jag om kändisarna senare :)
KRAM!


Kommentarer
Emma

hehe, ingen fara! :)

stackars den där tjejen! håller tummarna att allt kommer lösa sig!

2010-11-02 @ 18:43:05
URL: http://emmasol.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Tove & Amoure

Med drömmen att rida fälttävlan

RSS 2.0