Morgon i stallet

En del av er har säkert precis stigit upp ur sängen medan jag själv varit i stallet sedan sju!
Måste ju ändå säga att det är väldigt mysigt att vara i stallet på morgonen, det är alldeles tyst och lugnt och hästarna blir så glada när man ger dem mat.
Det var flera hästar som tyckte det var alldeles underbart med snön som kommit!
Tyvärr så var det ju kramsnö så London fick bara massa styltor så det blev ett varv i skritt nere på slingan och sedan i ridhuset. Red lite öppna och skänkelvikning i skritt och travade sedan, ställde honom åt båda hållen och galopperade några varv också. Lätt ridpass sådär, från och med imorgon ska vi börja rida lite hårdare men samtidigt lugnt, haha.

Nu ska jag ta tag i städningen av mitt rum, det ligger kläder och tidningar över hela skrivbordet och golvet. Jag är så sällan på mitt rum (förutom när jag sover förstås) så jag bryr mig inte så mycket, men nu ska jag röja.

Sen får ni för allt i världen inte glömma bort bloggtävlingen!


 Snart ser det nog ut såhär när man rider ut, mysigt!



Kommentarer
Nadja

När avslutas bloggtävlingen? :)

2010-11-20 @ 14:36:45
URL: http://nadjaeriksson.bloggplatsen.se
jessica

mysig bild ^^

sv: okej va bra :D

2010-11-20 @ 15:15:23
URL: http://jessicajosefsson.blogg.se/
Sara

sv. Tack!:D

2010-11-20 @ 15:44:10
URL: http://varldenurminaogon.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Tove & Amoure

Med drömmen att rida fälttävlan

RSS 2.0